Delegació d'Estudiants de la Facultat de Filosofia i Lletres

Presentació

La Delegació d'Estudiants de la Facultat de Filosofia i Lletres retorna amb la seguretat de trobar-se amb un nou període d'activitat enfocat a assistir les necessitats del conjunt d'alumnes.

Funcions

En primer lloc volem mostrar-vos un breu resum de les funcions que tenim i de les activitats que aviat durem a terme:

• Informar sobre el funcionament i l’estructura dels Graus, així com informar en relació amb el procés d'ajudes econòmiques per a la formació.
  • Garantir el procediment de reclamacions i recolzar el teu interés com a alumne, donar a conèixer els drets dels quals pots gaudir i facilitar la correcta interpretació d’aquests en relació amb reclamacions d’exàmens, queixes, canvi d’horari, convalidacions o qualsevol altra problemàtica que puga sorgir a l'àmbit acadèmic.
  • Presentar a l'estudiant els òrgans de representació estudiantil i els espais on podem participar a nivell institucional o per mitjà de les diverses associacions universitàries.
  • Recolzament a les iniciatives de caràcter cultural i reivindicatiu, les qual formen part de l'interés dels col•lectius d'estudiants
  • Organització d'activitats culturals i jornades informatives i formatives.
  • Consecució de les reclamacions clàssiques dels estudiants de la Facultat, com per exemple: B1 gratuït, fi de la massificació de les aules i millora de les infraestructures i condicions de la Facultat.

Altres associacions de representació i participació

La Delegació d'Estudiants de la Facultat de Filosofia i Lletres, a banda d’estar formada pels estudiants triats i els delegats i delegades, compta amb una sèrie d’associacions que pertanyen l’àmbit de la Facultat amb les quals us posem a continuació en contacte:

On estem?

Has de saber que ens trobem oberts a qui vulga participar o formar part activa de la Delegació i pots trobar-nos a l'espai físic del que disposem al II edifici de la Facultat o a les xarxes socials que enllacem: