Comissió acadèmica de màsters universitaris

Composicíón

Degà

JUAN FCO. MESA SANZ

Secretari

JOSEP LLUÍS MARTOS SÁNCHEZ

Vicedegà de Postgrau

JUAN ANTONIO BARRIO BARRIO

Coordinadores i coordinadors dels Màsters Oficials de la Facultat de Filosofia i Lletres

Màster en Arqueologia Professional i Gestió Integral del Patrimoni (D034)

GABRIEL GARCÍA ATIÉNZAR

JULIA SARABIA BAUTISTA

Màster en Desenvolupament Local i Innovació Territorial (D046)

ANTONIO MARTÍNEZ PUCHE

CARLOS CORTÉS SAMPER

Màster en Español i Inglés com Segones Llengües/Llengües Estrangeres (D050)

ANTONIA MARTÍNEZ LINARES

Màster en Estudis Literaris (D051)

LAURA PALOMO ALEPUZ

SARA PRIETO GARCÍA-CAÑEDO

Màster en Història de l'Europa Contemporània: Identitats i integració (D071)

MÓNICA MORENO SECO

Màster en Història i Identitats Hispàniques en el Mediterrani Occidental (s. XV-XIX) (Interuniversitari) (D087)

CAYETANO MAS GALVAÑ

CARMEN IRLES VICENTE

Màster en Història del Món Mediterrani i les seues Regions. De la Prehistòria a l'Edat mitjana (D102)

JUAN CARLOS OLIVARES PEDREÑO

Màster en Inglés i Español per a Finalitats Específiques (D057)

VICTORIA GUILLÉN NIETO

Màster en Planificació i Gestió de Riscos Naturals (D062)

PABLO GIMÉNEZ FONT

ENRIQUE MOLTÓ MANTERO

Màster en Traducció Institucional (on-line) (D065)

LUCÍA NAVARRO BROTONS

PAOLA MASSEAU

Màster en Turisme Cultural (D106)

JOSÉ RAMÓN VALERO ESCANDELL

Representant del PAS

RAFAELA GRAU LÓPEZ

Representant de l'alumnat

NOEMÍ SERRANO SAPENA

Funcions

1. Supervisar l'adequat desenvolupament de les titulacions de postgrau i realitzar un seguiment de l'aplicació dels plans d'avaluació i qualitat d'aquests.
  2. Aprovar els informes de seguiment anual dels màsters universitaris (CEN10).
  3. Aprovar l'informe anual de seguiment de la Comissió (CEN02) i elevar-ho al responsable de qualitat per a sotmetre'l a la consideració de la CCC.
  4. Elaborar propostes de millora i elevar-les a la CCC assumint la seua supervisió.
  5. Comunicar els acords presos a les direccions de departament i als agents que pogueren estar involucrats quan es considere necessari.
  6. Proposar criteris d'organització i de coordinació acadèmica de les titulacions de postgrau.
  7. Avaluar els expedients de reconeixement de crèdits i convalidacions de les titulacions de postgrau.
  8. Difondre i promocionar l'oferta de titulacions de postgrau.
  9. Arreplegar i estudiar les queixes i suggeriments que arriben a la comissió acadèmica a través informe d'estudiants elevant-les a través dels informes de seguiment a la CCC quan siga procedent.
  10. Estudiar les queixes i suggeriments de l'alumnat i del professorat que l'Equip Directiu del Centre derive a la Comissió i prendre els acords necessaris per a la seua resposta i/o resolució.
  11. Estudiar les propostes de nous estudis de postgrau.
  12. Dirigir i supervisar en col·laboració amb la persona responsable de qualitat del Centre el procés de renovació de l'acreditació dels màsters.