Comissió de Garantia de Qualitat

JOSEP LLUÍS MARTOS SÁNCHEZ

Vicedegana de Qualitat. Coordinadora del Grau d'Humanitats
ELENA NÁJERA PÉREZ

Vicedegà d'Ordenació Acadèmica i Estudis. coordinador del Grau d'Espanyol: Llengua i Literatures
JOSÉ MARÍA FERRI COLL

Coordinadores i coordinadors de les titulacions oficials de grau

Grau d'Estudis Àrabs i Islàmics
EVA LAPIEDRA GUTIÉRREZ

Grau d'Estudis Francesos
AMELIA PERAL CRESPO

Grau d'Estudis Anglesos
ISABEL BALTEIRO FERNÁNDEZ

Grau de Geografia i Ordenació del territori
ERNESTO CUTILLAS ORGILÉS

Grau d'Història
JUAN ANTONIO BARRIO BARRIO

Grau de Turisme
M. PAZ SUCH CLIMENT

Grau de Traducció i Interpretació
PINO VALERO CUADRA

Estudiants
LORENA OLIVARES CARMONA (TITULAR)
CELIA TAPIA REQUENA (SUPLENT)

PAS
RAFAELA GRAU LÓPEZ

Representant de la Unitat Tècnica de Qualitat
MANUEL ALCOCER ALCARAZ

Directors/es de departament adscrits al Centre

JORDI SÁNCHEZ MARTÍ (Dept. de Filologia Anglesa)

CARMEN IRLES VICENTE (Dept. d'Història Medieval, Història Moderna i CC. i TT. Historiogràfiques)

MARINELA GARCIA SEMPERE (Dept. de Filologia Catalana)

JOSÉ ANTONIO LARROSA ROCAMORA  (Dept. de GeografiaHumana)

CARLOS J. BAÑ0S CASTIÑEIRA (Dept. d'Anàlisi Geogràfica Regional i Geografia Física)

JAVIER FRANCO AIXELÁ (Dept. de Traducció i Interpretació)

ALBERTO JOSÉ LORRIO ALVARADO (Dept. de Prehistòria, Arqueologia, Hist. Antiga, Filol. Grega i Filol. Llatina)

JOSÉ J. MARTÍNEZ EGIDO (Dept. de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura)

MARÍA JOSÉ PASTOR ALFONSO (Dept. d'Humanitats Contemporànies)

LUIS F. BERNABÉ PONS (Dept. de Filologies Integrades)

Competències

1. Verificar la planificació del SGIC del Centre, per a garantir que cobrisquen els requisits generals del Manual de SGIC de la UA i els establits en les guies de verificació i certificació corresponents.
  2. Col·laborar en la difusió de la informació relacionada amb la Política de Qualitat i objectius generals del Centre, emeses des de l'Equip Directiu, al conjunt del Centre.
  3. Fer el seguiment de l'execució de processos per a aconseguir els objectius de qualitat establits i fer una valoració de la seua eficàcia a través dels indicadors associats a aquests.
  4. Emetre opinió sobre els projectes de modificació de l'organigrama del Centre.
  5. Controlar l'execució de les accions correctivas i/o preventives, de les actuacions derivades de la revisió del SGIC, de les accions de resposta als suggeriments, queixes i reclamacions i, en general, de qualsevol projecte o procés que no tinga assignat específicament un responsable per al seu seguiment.
  6. Estudiar i, si escau, plantejar propostes de millora del SGIC suggerides pels restants membres del Centre.
  7. Decidir la periodicitat i durada, dins del seu àmbit de competència, de les campanyes de recollida d'enquestes de mesura de satisfacció dels grups d'interès.
  8. Proposar criteris per a la consideració de les propostes de millora que es deriven dels resultats de les enquestes de satisfacció.

Es reunirà amb una periodicitat mínima trimestral i serà convocada pel Secretari. Una vegada aprovada l'acta, es publicarà en la web del Centre perquè siga accessible a tota la comunitat universitària pertanyent al Centre.