Eleccions per a renovació d'estudiants Claustre de la Facultat

PRESENTACIÓ

La Junta Electoral de la Facultat de Filosofia i Lletres acorda publicar el Calendari electoral per a la renovació parcial del col·lectiu d'estudiants del Claustre de la Facultat de Filosofia i Lletres, aprovat en la Junta de Facultat de 31 d'octubre de 2019. ( veure calendari )

NORMATIVA

Estatut de la Universitat d'Alacant

Reglament Electoral de la Universitat d'Alacant

Reglament Intern de la Facultat de Filosofia i Lletres

COMUNICATS:

• Comunicat de la Junta Electoral núm. 7
    Vot anticipat (veure pdf)
    El termini per al vot anticipat és del 4 a l'11 de desembre de 2019. (Imprès de sol·licitud de vot anticipat en pdf)
  • Comunicat de la Junta Electoral núm. 6
    Representants i campanya electoral (veure pdf)
  • Comunicat de la Junta Electoral núm. 5 (3 de desembre de 2019).

La Junta Electoral, d'acord amb el calendari electoral del Centre i una vegada realitzat el sorteig per a la composició de la mesa electoral per a les votacions per a la renovació parcial del col·lectiu d'estudiants en el Claustre del Centre (art. 44 de l'Estatut de la UA), informa que la jornada de votació tindrà lloc el 12 de desembre de 2019 en el vestíbul de l'edifici de Geografia de la Facultat de Filosofia i Lletres, en horari de 9.00 a 20 hores.

• Comunicat de la Junta Electoral núm. 4 (29 de novembre de 2019): PROCLAMACIÓ DEFINITIVA DE CANDIDATURES

Llista definitiva de candidatures (veure pdf)