Eleccions per a renovació d'estudiants Claustre de la Facultat

Eleccions a Claustre de la Facultat de Filosofia i Lletres 2015
Actualització Claustrals Estudiants (12-02-2016)

La Junta Electoral de la Facultat de Filosofia i Lletres acorda efectuar l'actualització de la proclamació definitiva de claustrals per al col·lectiu d'Estudiants. Veure llistat.

Eleccions a Claustre de la Facultat de Filosofia i Lletres 2015
Proclamació definitiva de claustrals (18 de desembre de 2015)

La Junta Electoral de la Facultat de Filosofia i Lletres acorda efectuar la proclamació definitiva de claustrals per al col•lectiu d’Estudiants. Veure llistat.

-Nota: La present publicació definitiva queda supeditada a la resolució de l'expedient informatiu publicat el passat 27 de novembre per aquesta Junta Electoral, així com a les actuacions derivades del mateix per l'òrgan competent d'aquesta Facultat.

Eleccions a Claustre de la Facultat de Filosofia i Lletres 2015
Proclamació provisional de claustrals (14 de desembre de 2015)

La Junta Electoral de la Facultat de Filosofia acorda efectuar la següent proclamació provisional de claustrals per al col·lectiu d’Estudiants. Veure llistat

S'informa que contra aquesta proclamació provisional podran presentar-se reclamacions davant d’aquesta Junta Electoral dins dels dos dies lectius següents  Solament tindran legitimitat per a fer-ho les candidates o candidats i les apoderades o apoderats de les candidatures, havent de formalitzar la reclamació per escrit.

Nota: La present publicació provisional queda supeditada a la resolució de l'expedient informatiu publicat el passat 27 de novembre per aquesta Junta Electoral, així com a les actuacions derivades del mateix per l'òrgan competent d'aquesta Facultat.

Comunicat de la Junta Electoral de la Facultat de Filosofia i Lletres (1 de desembre de 2015)

La Junta Electoral de la Facultat de Filosofia i Lletres informa que el nombre de candidatures definitives al Claustre publicades és igual o inferior al de representants a triar, que segons la composició actual del Claustre de la Facultat de Filosofia i Lletres és de 84 membres; pel que, seguint l'establit en l'article 45 del Reglament Electoral de la Universitat d'Alacant, no s'efectuarà la votació per a la seua elecció i, per tant, tampoc es durà a terme la campanya electoral, com en principi estaven ambdues programades.

Tal com estava programat, el dilluns 14 de desembre s'efectuarà la publicació provisional de membres claustrals.

La Junta Electoral de Filosofia i Lletres
Alacant, 1 de desembre de 2015

Comunicat de la Junta Electoral de la Facultat de Filosofia i Lletres (27 de novembre de 2015) (Veure document).

Comunicat de la Junta Electoral de la Facultat de Filosofia i Lletres (26 de novembre de 2015)

La Junta Electoral de la Facultat de Filosofia i Lletres acorda efectuar la proclamació definitiva de candidatures a claustrals.

Llista definitiva de candidatures. (Veure document).

S'informa que les persones incloses en aquesta proclamació definitiva poden exercir el seu dret a renúncia com a candidats en qualsevol moment fins a la data de la jornada de votació.