Facultat de Filosofia i Lletres - Notícies publicades en Febrer, 2012

• Dimecres, 29
  • II Jornada d'investigació

II Jornada d'Investigació de la Facultat de Filosofia i Lletres

El proper dijous 15 de març se celebrarà la II Jornada d’Investigació de la Facultat de Filosofia i Lletres amb l’objectiu de donar a conéixer l’activitat investigadora dels seus postgraduats. En aquesta jornada participaran aquells alumnes inscrits en algun programa oficial de postgrau del Centre, tant de màster com de doctorat, i es veuran representats els següents departaments d’estudi de la Facultat: Anàlisi Geogràfica Regional i Geografia Física; Filologia Catalana; Filologia Hispànica, Lingüística General i Teoria de la Literatura; Filologia Anglesa; Història Medieval, Història Moderna i Ciències i Tècniques Historiogràfiques; Humanitats Contemporànies; Prehistòria, Arqueologia, Història Antiga, Filologia Grega i Filologia Llatina; i Traducció i Interpretació.

L’acte serà inaugurat per Manuel Palomar Sanz, vicerector d’Innovació, Desenvolupament i Innovació, i per Jorge Olcina Cantos, degà de la Facultat. La Jornada tindrà lloc, en sessions simultànies, a l’Aula Magna (Edifici Filosofia i Lletres II), al Saló de Graus i a la Sala Aifos (Edifici Filosofia i Lletres III) i comptarà, a banda de les comunicacions individuals, amb una conferència plenària i una taula redona. Per a més informació, vegeu el programa complet: ENLLAÇ AL PROGRAMA

Així mateix, i com a part d'aquesta activitat de difusió acadèmica, la Facultat convoca el I Premi d'Investigació de Postgrau que s'atorgarà a aquella presentació seleccionada pel tribunal que es designe, que valorarà la capacitat de comunicar els resultats d’investigació a un públic no especialitzat. S'atorgarà un primer premi dotat de 500 € i dos premis accésit de 200 € cadascun. El jurat fallarà aquests premis el mateix dia de la Jornada.

Animem a tot aquell interessat a assistir i conéixer de primera mà les investigacions que s’estan duent a terme a hores d’ara i a descobrir, al capdavall, l’àmbit tan interdisciplinar de la nostra Facultat.

• Dijous, 23
  • logo FFL

Ajudes al transport per a activitats docents fóra del Campus de la UA (eixides de camp)

Publicació de la resolució provisional de la Comissió avaluadora de la Facultat de Filosofia i Lletres per a la concessió d'ajudes al transport per a activitats docents fora del Campus de la Universitat d'Alacant (eixides de camp) durant el segon quadrimestre del curs 2011-2012.

• logo FFL

Ajudes per a la realització d'activitats culturals

Publicació de la resolució provisional de la Comissió avaluadora de la Facultat de Filosofia i Lletres per a la concessió d'ajudes a activitats acadèmiques i culturals durant el segon quadrimestre del curs 2011-2012.

• Dimarts, 14
  • Hotel

Curs de Direcció d'Allotjament Hoteler

Inscripció: Del 15 de febrer al 29 de febrer de 2012. Secretaria de la Facultat de Filosofia i Lletres. Negociat de Pràctiques d'empresa. Més informació: http://lletres.ua.es/es/documentos/cursos/curso-de-direccion-de-alojamiento-hotelero.pdf

• Palmera

Curs de Turismes Bizarros. Experiències i emocions

Inscripció: De l'1 añ 15 de març de 2012. Secretaria de la Facultat de Filosofia i Lletres. Negociat de Pràctiques d'empresa. Més informació: http://lletres.ua.es/es/documentos/cursos/programa-curso-turismos-bizarros-experiencias-y-emociones1.pdf

• Observatori de la Dona

Convocatòria: I Cicle de Conferències de Dona i Literatura en el Cinema

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona, que tindrà lloc el 8 de març de 2012, la Facultat de Filosofia i Lletres, afavorit per l'Observatori de la Dona, convoca el I Cicle de Conferències de Dona i Literatura en el Cinema. S'obri un període de presentació de resums obert al personal docent i investigador del Centre. El termini per a la presentació del resum s'obri fins al 22 de febrer.

• Dilluns, 13
  • Observatori de la Dona

II Concurs fotogràfic de la Facultat "Lletres de dons"

Amb el lema: "Lletres i dones"

Per a alumnat, PAS i PDI. Data màxima de lliurament de les fotografies: 24 de febrer de 2012. Bases

• Dimarts, 7
  • logo FFL

Aprovació de les Xarxes d'Investigació Universitària de la Facultat per al curs 2011-12

Publicada la resolució definitiva del projecte de Xarxes en Investigació Universitària.

S'ha publicat la resolució definitiva d'ajudes del Projecte Xarxes en Investigació en docència Universitària per al curs 2011-2012, convocada per l'ICE i el Vicerectorat de Planificació Estratègica i Qualitat. Totes les xarxes que s'han presentat des de la Facultat de Filosofia i Lletres per a l'elaboració de les guies docents de tercer curs han estat aprovades. A més s'han aprovat altres que, a títol particular, van ser presentades per diversos equips docents del nostre centre. Enhorabona als docents que integren aquests projectes d'innovació docent i que són una mostra de l'interès i la motivació del professorat de la Facultat en la recerca de l'excel·lència i la qualitat acadèmica.

• Dijous, 2
  • logo_erasmus

Resolució definitiva d'adjudicació de les Ajudes econòmiques per a la mobilitat internacional dels estudiants de la Facultat de Filosofia i Lletres 2011-2012

Resolució definitiva d'adjudicació

• Dimecres, 1
  • Logo de la UA

Accions de desplegament del Pla de Política Lingüística de la UA per a les llengües oficials

Acció per a promoure la comunicació institucional en valencià entre l'administració universitària i amb altres administracions valencianes o de la regió Vives.