Facultat de Filosofia i Lletres - Notícies publicades en Febrer, 2016

• Dilluns, 22
  • Jornada Cultural Grado Español

Jornada Cultural Grau en Español

Dimecres, 24 de febrer de 2016 en el CeMaB (Baixos de l'edifici III de Filosofia i Lletres)
    Informació i inscripció en els tallers en: http://lletres.ua.es/es/cultura/jornadas-culturales-grados.html
  • Dimarts, 16
  • Logo-ffl-2-taronja-fons-transparent

Audiència Pública de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP per a l'avaluació dels estudis: Grau en Estudis Àrabs i Islàmics, Grau en Filologia Catalana, Grau en Estudis Francesos i Grau en Estudis Anglesos

Durant els dies 25 i 26 de febrer, la Facultat de Filosofia i Lletres rebrà la visita de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP encarregada d'avaluar els títols de: Grau en Estudis Àrabs i Islàmics, Grau en Filologia Catalana, Grau en Estudis Francesos i Grau en Estudis Anglesos. L'objectiu d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament d'aquestes titulacions i comprovar el compliment de les memòries de verificació aprovades per l'ANECA.

El dia 26 de febrer està prevista una AUDIÈNCIA PÚBLICA en l'AULA MAGNA (edifici II, 1ª planta) de la Facultat de Filosofia i Lletres oberta per a qualsevol persona interessada a aportar la seua visió respecte als títols avaluats. L'audiència tindrà lloc de 12:15-13:00 h.

• Dilluns, 8
  • logo 2014

Audiència Pública de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP per a l'avaluació dels estudis: Grau en Geografia i Ordenació del Territori, Grau en Turisme i Màster en Planificació i Gestió de Riscos Naturals

Durant els dies 15, 16 i 17 de febrer, la Facultat de Filosofia i Lletres rebrà la visita de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP encarregada d'avaluar els títols de: Grau en Geografia i Ordenació del Territori, Grau en Turisme i Màster en Planificació i Gestió de Riscos Naturals. L'objectiu d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament d'aquestes titulacions i comprovar el compliment de les memòries de verificació aprovades per l'ANECA.

El dia 17 de febrer està prevista una AUDIÈNCIA PÚBLICA en el SALÓ DE GRAUS (edifici III, 1ª planta) de la Facultat de Filosofia i Lletres oberta per a qualsevol persona interessada a aportar la seua visió respecte als títols avaluats. L'audiència tindrà lloc de 10:30 a 11:15 h.