Facultat de Filosofia i Lletres - Notícies publicades en Març, 2016

• Dimecres, 23
  • naturalesa 2

Atenció Administrativa en període de vacances Setmana Santa

La Facultat de Filosofia i Lletres estarà tancada entre els dies 24 de març i l'1 d'abril a més dels dies festius 4, 7 i 8 d'abril de 2016.

La Secretaria Administrativa atendrà al públic els dies 5 i 6 d'abril de 9 a 14 h, el dia 11 es reprendrà l'horari habitual.

Els dies 29, 30, 31 de març i 1 d'abril l'Oficina d'Informació a l'Alumnat més Unitat Centralitzada de Secretaria atendran als usuaris de 9.00h a 14.00h en les dependències de l'Oficina de Pràctiques de la Facultat d'Econòmiques (Edif. Germà Bernàcer)

Més info. Oficina d'Informació a l'Alumnat. Tlf. 965903456 <informacio@ua.es>

Resultat Olimpíada d'Història 2016

S'ha publicat el resultat de l'Olimpíada de Història. Enhorabona als i les premiades i gràcies a totes i a tots per participar.

• Jornada Història

Jornada Cultural Grau en Història

I JORNADES DEL GRAU EN HISTÒRIA: NOVES EIXIDES PROFESSIONALS I LÍNIES DE RECERCA EN HISTÒRIA

Del dilluns 11 al dijous 14 d'abril en l'Aula Magna

• Divendres, 18
  • VI Jornades de Recerca

VI Jornades de Recerca de la Facultat de Filosofia i Lletres: Primera Circular

Els pròxims dies 28 i 29 d'abril tindran lloc les VI Jornades de Recerca de la Facultat de Filosofia i Lletres en l'Aula Magna i el Saló de Graus de la Facultat. Aquestes jornades estan obertes als estudiants dels programes de doctorat i màsters oficials adscrits a la Facultat.

S'amplia el termini de recepció de resums per participar en les VI Jornades d'Investigació de la Facultat. La nova data límit per enviar els resums és el dia 14 d'abril a l'adreça: jornadeslletresua@gmail.com

• Dimecres, 16
  • logo UA

V OLIMPÍADA DE FILOLOGIA CATALANA

Publicat el resultat de l'Olimpíada de Filologia Catalana. Enhorabona premiats i premiades i gràcies a  a tots els participants.

• Dimarts, 15
  • Jornada Grau Filologia Catalana

Jornada Cultural Grau en Filologia Catalana

"Passió per la Llengua: Ensenyament i Recerca"

16 de març de 2016. Aula Magna.

• Dilluns, 14

Resultat VIII OLIMPÍADA DE GEOGRAFIA

S'ha publicat el resultat de l'Olimpíada de Geografia. Enhorabona als i les premiades i gràcies a tots i totes per participar.

• Dimecres, 9
  • estudiantes

XIII Conferencies-col·loqui sobre els Estudis de Gradode la Universitat d'Alacant i Eixides Professionals

Tens dubtes sobre què estudiar? Saps com s'estructuren els Graus? No saps de què va cada carrera? Coneixes les eixides professionals de cada titulació?
    Si desitges informació que t'ajude a prendre la millor decisió, acudeix el 18 de març a les conferencies-col·loqui sobre les titulacions de Grau de la UA i les seues eixides professionals.

• Dijous, 3
  • Logo-ffl-2-taronja-fons-transparent

Audiència Pública de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP per a l'avaluació dels estudis: Grau en Espanyol: Llengua i Literatures, Màster en Estudis Literaris, Grau en Traducció i Interpretació i Màster en Traducció Institucional

Durant els dies 9 i 10 de març, la Facultat de Filosofia i Lletres rebrà la visita de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP encarregada d'avaluar els títols de: Grau en Espanyol: Llengua i Literatures, Màster en Estudis Literaris, Grau en Traducció i Interpretació i Màster en Traducció Institucional. L'objectiu d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament d'aquestes titulacions i comprovar el compliment de les memòries de verificació aprovades per l'ANECA.

Estan previstes les següents AUDIÈNCIES PÚBLIQUES, a la qual pot assistir qualsevol persona interessada a aportar la seua visió respecte als títols avaluats:

Dia 9 de març, de 15 a 15:30 h, en el Saló de Graus (edifici III, 1ª planta) per al Grau en Espanyol: Llengua i Literatures i el Màster en Estudis Literaris.

Dia 10 de març, de 12:45 a 13:15 h, en el Saló de Graus (edifici III, 1ª planta) per al Grau en Traducció i Interpretació i el Màster en Traducció Institucional.

• Dimecres, 2

Olimpíades del saber de la Facultat de Filosofia i Lletres

• Dimarts, 1
  • Día internacional de las mujeres

Dia Internacional de les Dones

8 de març de 2016 Saló de Graus Cartell
    IV Edició: Recerca en femení. Presentació i posada en comú de treballs de recerca realitzats per la Facultat

Fullet

• Taller de Empleo 2016

Taller d'Ocupació i Autoocupació dirigida a estudiants de la Facultat

Dijous 17 de març en l'Aula GB/1012 (Edifici Germà Bernàcer) a les 10h.

Inscripció del 29 de febrer al 15 de març a través d'aquest formulari on-line.