Facultat de Filosofia i Lletres - Notícies publicades en Abril, 2019

2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre
Notícies publicades en Abril, 2019
  • Dimecres, 17
  • jornada subtitulació

Un viatge de pel·lícula - La subtitulació professional

Data: 17 de maig

Lloc: Saló d'Actes Germà Bernàcer

• Dimarts, 16
  • Logo-ffl-2-taronja-fons-transparent

Curs per a l'obtenció del B1 Inglés, dirigit a l'alumnat de Grau en Història i Grau en Geografia i Ordenació del Territori

Termini de matrícula obert fins al 21 de juny de 2019

Tota la informació en el següent enllaç

• atenció públic setmana santa 2018

Atenció Administrativa en període de vacances Setmana Santa 2019

La Facultat de Filosofia i Lletres romandrà tancada del dia 18 d'abril al 29 d'abril a més dels dies festius 1, 2 i 3 de maig. La Secretaria Administrativa atendrà al públic el dia 30 d'abril de 9 a 14 h, el dia 6 de maig es reprendrà l'horari habitual.
    En aquest període, els dies no festius, l'Oficina d'Informació a l'Alumnat atendran als usuaris de 9.00h a 14.00h en l'Aulari II.
    Més info. Oficina d'Informació a l'Alumnat. Tlf. 965903456 informacio@ua.es

• Dijous, 11
  • Jornades Investigació 2019

IX Jornades de Recerca de la Facultat de Filosofia i Lletres

Els pròxims dies 9 i 10 de maig de 2019, la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat d'Alacant organitza les IX Jornades de Recerca de la Facultat de Filosofia i Lletres, dirigida a estudiants dels programes de doctorat i màsters oficials adscrits a la Facultat.

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Jornades
  • Dimecres, 3

Club de lectura

Dia: 3 d'abril

Lloc: Sala Mario Benedetti

Hora: 10 a 12h o 12 a 14h, depenent en quina franja horària tinguem més estudiants

• Dimarts, 2
  • Logo-ffl-2-taronja-fons-transparent

ESTUDIANTS DE TRADUCCIÓ I INTERPRETACIÓ: OPORTUNITATS LABORALS EN EMPRESES TECNOLÒGIQUES

Dimecres que ve 10 d'abril, d'11.00 a 12.30, en l'aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres, representants d'empreses locals de tecnologies de la informació i les comunicacions presentaran les oportunitats laborals existents per a estudiants de traducció i interpretació amb la participació d'estudiants i graduats de la Universitat d'Alacant.
    Intervindran:
    • Prompsit Language Engineering: Gema Ramírez, directora i Enrique Martínez, estudiant en pràctiques.
    • 1millionbot.com: Andrés Pedreño, president, Carolina López Egea, directora de corpus lingüístics i Berta Marco, estudiant en pràctiques.
    • FIXR: Andrés Torrubia, CEO, i Irene Pomares, egressada.
    Modera: Juan Miguel Ortega Herráez, professor del Departament de Traducció i Interpretació i coordinador de pràctiques i mobilitat de la Facultat de Filosofia i Lletres.
    Seguirà un col·loqui amb els ponents.
    ¡Assistiu i coneixereu eixides professionals que no imaginàveu!
  • Dilluns, 1
  • Catalana cartell