Secretaria Administrativa

(matrícula, tràmits, terminis...)

Pràctiques Externes

(informació per a alumnat i empreses)

Programes de Mobilitat

(Erasmus+, No europea, SICUE...)

ranking

12/09/2019
XXV Aniversari Estudis de Turisme

ACTE COMMEMORATIU

DATA DE CELEBRACIÓ: 4 d'octubre de 2019, 17:00 hores

Lloc de celebració: Saló d'actes de l'edifici Germà Bernàcer

Informació sobre jornades, cursos, conferències...
16/09/2019
UNIVALI

Reunió entre els representants de Relacions Internacionals d'UNIVALI (Universidade do Val do Itajai, Brasil) Juan Francisco Mesa, Degà de la Facultat de Filosofia i Lletres, i membres de l'equip decanal de la Facultat.

10/09/2019
Xerrada-cafè sobre sortides professionals i pràctiques externes del Grau de Turisme

17 de setembre en l'Aula Magna (edifici II de Filosofia i Lletres) de 12 a 14 h.
Participaran tutors i tutores d'empresa col·laboradors en Pràctiques Externes que explicaran el perfil de les seues empreses i dels llocs de pràctiques que oferiran durant aquest curs acadèmic 2019-2020. És una oportunitat perfecta per a conèixer nous perfils empresarials, plantejar-vos on voleu realitzar les vostres pràctiques i entrar en contacte directe amb els vostres possibles futurs tutors i tutores. Després de la xarrada i en el cafè, tindreu l'oportunitat de parlar en persona amb els ponents i així preparar una possible entrevista per a plantejar unes pràctiques en l'empresa.

Apunta't ja en el següent qüestionari

Orientació i inserció laboral
16/07/2019
Instruccions de matrícula

Instruccions de matrícula i més informació sobre els estudis de Grau i estudis de Màster de la Facultat de Filosofia i Lletres

05/06/2019
Servei d'Informació Telefònica per a preinscripció i matrícula

El servei estarà en funcionament des del 6 de juny fins a finals de setembre 2019 (excepte el mes agost).

Twitter Facultad