Grup ARA - Grau en Turisme

Tríptic

Els grups d'Alt Rendiment Acadèmic (ARA), pretenen reforçar el potencial de l'alumnat més destacat des de l'inici dels seus estudis universitaris oferint part de la docència en anglés, així com una sèrie d'ajudes i suports per a la seua formació.

Quins avantatges ofereix a l'alumnat pertànyer a un grup ARA?

Els avantatges de formar part d'un grup ARA es poden resumir en els següents:

• Menció d'aquesta pertinença en el Suplement Europeu al Títol.
  • Criteri preferent per a l'obtenció d'ajudes de viatge per a l'aprenentatge d'idiomes.
  • Criteri preferent per a accedir a ajudes per a la formació del personal investigador en les diferents modalitats.
  • Criteri preferent per a borses Erasmus.

Característiques dels grups ARA

Els grups ARA tenen les característiques següents:

• Com a mínim el 50% de la docència de crèdits bàsics o obligatoris de la titulació s'hauran d’impartir en anglés.
  • L’alumnat que integre un grup ARA haurà d'acreditar coneixements de llengua anglesa equivalent al nivell B2, o compromís d'acreditar-ho a la finalització del curs 2020/21.
  • L'alumnat matriculat en un grup ARA podrà fer els treballs i exàmens en anglés o en qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana.

Accions de suport als grups ARA

La Universitat d'Alacant, a través del Centre Superior d'Idiomes, impartirà cursos d'anglés exempts de les corresponents taxes perquè l'alumnat dels grups ARA puga adquirir el nivell de llengua anglesa B2. També organitzarà les proves de nivell corresponents.

Què he de fer per a formar part d'un grup ARA?

L'alumnat que vulga rebre docència en un grup ARA haurà de seleccionar-ho en el procés d'automatrícula, sempre que hi haja places vacants. En el programa d'automatrícula hauràs de seleccionar el grup 99 en totes les assignatures que es relacionen més a baix. (*)

Al llarg del curs en el qual et matricules en un grup ARA per primera vegada, hauràs d'acreditar coneixements de llengua anglesa equivalent al nivell B2.

En cada curs acadèmic podran produir-se baixes i noves incorporacions. Si no has pogut seleccionar el grup ARA en l'automatrícula per no quedar places vacants, sol·licita a la Facultat romandre en llista d'espera a través d'aquest formulari.

Relació d'assignatures del Grau en Turisme que s'impartiran en anglés (curs 2020-21) (*)

PRIMER CURS