Mobilitat en el Grau en Estudis Anglesos

Coordinadors: EVA LLORENS SIMÓN I JOSÉ RAMÓN CALVO FERRER

EVA LLORENS SIMÓN

Destinacions:

• Europa: Alemanya, Polònia y Regne Unit (UK BRIGHTO01, UK COLERAI01, UK LIVERO01, UK LONDON093, UK MANCHES04, UK SHEFFIE02, UK SOUTHAM01)
  • Àfrica: Sud-àfrica
  • Àsia Occidental: Azerbaidjan
  • Àsia-Pacífic: Xina, Corea, Índia, Hong Kong, Japó, Malàisia, Tailàndia, Taiwán y Vietnam
  • Rússia

Departament de Filologia Anglesa (edifici 20)

E-mail: mov.inglesa@ua.es                                                                                                                                                                                           Tel: +34 96 590 3400 ext. 3187

JOSÉ RAMÓN CALVO FERRER

Destinacions:

• Europa: Bèlgica, República Txeca, Xipre, Dinamarca, França, Irlanda, Holanda, Noruega, Portugal y Regne Unit (UK ABERDEE01, UK BANGOR01, UK BATH01, UK CANTERB01)
  • Amèrica del Nord: Canadà, Estats Units
  • Oceania: Austràlia, Nova Zelanda
  • Sud-amèrica: Argentina, Brasil, Xile, Colòmbia y Mèxic.

Departament de Filologia Anglesa(edifici nº 20)

E-mail: jr.calvo@ua.es
  Tel: +34 965 90 3400 Ext. 2575

Mobilitat Internacional

• Erasmus
    • Institucions de destinació (dades de contacte i adreces web)
    • Places oferides per al curs 2019-20 i requisit lingüístic exigit
    • Requisit lingüístic de la UA. Nivell mínim requerit per a participar en el programa Erasmus.La Universitat d'Alacant ha establit un nivell d'idiomes mínim que s'haurà de tenir per a poder sol·licitar la participació en el Programa Erasmus. El nivell mínim establit correspon amb el B1.Es podrà exigir un nivell superior quan es tinga coneixement que així ho disposa la universitat de destinació.

La Unitat de Mobilitat consultarà la formació lingüística acreditada en la Universitat d'Alacant de l'alumnat que sol·licite la participació en qualsevol programa de mobilitat per a comprovar si compleix amb els requisits exigits per les universitats de destinació seleccionades.

L'alumnat interessat en programes de mobilitat haurà de comprovar els assoliments obtinguts en matèria lingüística que apareixen en UACloud > Expedient Acadèmic > Acreditació i capacitació docent en llengüesi, si escau, sol·licitar l'acreditació d'aquells que no estiguen arreplegats en el seu perfil lingüístic seguint el procediment establit pel Servei de Llengües i Cultura (Pla d'Acreditació i Capacitació Docent en Llengües).

• Criteris de selecció: la selecció dels candidats la realitza l'Oficina de Mobilitat atenent als següents criteris:
      1. Expedient de l'estudiant (màxim 10 punts)
      2. Coneixement de l'idioma (màxim 6 punts)
      3. Puntuació de la Facultat de Filosofia i Lletres (màxim 2 punts):
        • entre 60 i 90 crèdits superats: 2 punts
        • més de 90 crèdits superats: 0,5 punts
  • Global (No Europea)
  • Beques Iberoamèrica Santander: Per a poder participar serà requisit imprescindible haber obtingut una plaça definitiva en la convocatòria ordinària de Mobilitat No Europea.

Mobilitat Nacional

Facultat de Filosofia i Lletres Oficina de mobilitat