Mobilitat en el Grau en Traducció i Interpretació

Coordinadors

Traducció i Interpretació (anglès): Juan Miguel Ortega Herráez i Carla Botella Tejera

JUAN MIGUEL ORTEGA HERRÁEZ

Departament de Traducció i Interpretació, Edifici Polivalent III, despatx 86 (primera planta) (0024P1086)
E-mail: mob.trad.ingles@ua.es / Telf: +34 965903400 ext. 1276

També assessora a estudiants amb Llengua B Alemany i Francès però van a destinacions:

Europa: Islàndia, Letònia, Finlàndia, Regne Unit (UK ABERDEE01, UK CAMBRID01, UK EDINBUR02, UK GLASGOW02, UK LONDON67, UK LONDON93, UK NORWICH01)

África: Sud-àfrica

Àsia Occidental: Azerbaidján

Àsia Central: Kazajistán

Rusia

CARLA BOTELLA TEJERA

Departament de Traducció i Interpretació, Edifici Polivalent III, despatx 84 (primera planta) (0024P1084)
E-mail: cbotella@ua.es / Telf: +34 965903400 ext. 1349

Europa: Dinamarca, Hongria, Irlanda, Regne Unit (UK BANGOR01, UK BELFAST01, UK LIVERPO01, UK MANCHES04)

Amèrica del Nord: Estats Units

Oceanía: Austràlia

Traducció i Interpretació (francès): Daniel Gallego Hernández i Iván Martínez Blasco

IVÁN MARTÍNEZ BLASCO

Departament de Traducció i Interpretació, segona planta (edifici nº 18)
E-mail: ivan.martinez@ua.es / Telf: +34 96 590 9935

També assessora a estudiants amb Llengua B Alemany i Inglés però van a destinacions:

Europa: Bèlgica, França (F CHAMBER01, F DUNKERQ09, F LILLE03, F MULHOUS01, F PARIS379, F PAU01, F ST-DENI01) i Suïssa (parla francesa)

Amèrica del Nord: Canadà

DANIEL GALLEGO HERNÁNDEZ

Edifici Polivalent III (nº 24), primera planta, despatx 106,
E-mail: daniel.gallego@ua.es /Telf: +34 96 590 3400 Ext: 1273

Europa: Xipre, França (F ANGERS01, F ANGERS04, F MONTPEL03, F NANCY43, F PARIS003, F PARIS004, F PARIS013, F PARIS225, F PERPIGN01, F TOURS01, F VERSAIL11), Grècia, Polònia, i Romania

Àsia-Pacífic: Xina, Corea del Sud, Hong Kong, Japó, Tailàndia i Taiwan

Traducció i Interpretació (alemany): Elena Serrano I Pino Valero

ELENA SERRANO BERTOS

Departament de Traducció i Interpretació
E-mail: e.serrano@ua.es /Telf:

També assessora a estudiants amb Llengua B Francés i Inglés però van a destinacions:

Europa: Alemanya (D AUGSBUR01, D BAMBERG01, D FREIBUR01, D HILDESH01, D KIEL01, D KOLN04, D MANNHEI01, D MARBURG01, D MUNCHEN11),Àustria, Itàlia, Portugal i Suïssa (parla alemanya).

PINO VALERO CUADRA

Departament de Traducció i Interpretació (edifici nº19)
E-mail: pino.valero@ua.es
Telf: +34 96 590 3966

Europa: Alemanya (D BIELEFE01, D DRESDEN02, D ERLANGE01, D ERLANGE02, D GOTTING01, D LEIPZIG01, D LEIPZIG01, D MAGDEBU04, D MAINZ01, D MUNSTER01)

Nord d'Àfrica: Algèria i Tunísia

Àsia Occidental: Iran

Sud-amèrica: Argentina i Brasil

Mobilitat Internacional

• Guía informativa programes de mobilitat TeI (destins coordinats per Juan M. Ortega i Carla Botella). A continuació pots veure, a l'esquerra, el vídeo de la reunió informativa de mobilitat del 20.11.2018, i a la dreta, la segona part de la reunió en la que estudiants que han realitzat intercanvis en cursos anteriors ens conten la seua experiència.
    Reproducir
  •  Guía informativa programes de mobilitat TeI-curs 2017/18 (destins coordinats per Daniel Gallego i Iván Martínez).
  • Guia informativa detallada per a estudiants que realitzen estades Erasmus en les destinacions:Regne Unit, Irlanda, Dinamarca, Finlàndia, Islàndia, Hongria i Letònia (coordinador acadèmic: Juan M. Ortega Herráez)
  • Erasmus
    • Institucions de destinació (dades de contacte i adreces web)
    • Places oferides per al curs 2019-20 i requisit lingüístic exigit
    • Requisit lingüístic de la UA. Nivell mínim requerit per a participar en el programa Erasmus.La Universitat d'Alacant ha establit un nivell d'idiomes mínim que s'haurà de tenir per a poder sol·licitar la participació en el Programa Erasmus. El nivell mínim establit correspon amb el B1.Es podrà exigir un nivell superior quan es tinga coneixement que així ho disposa la universitat de destinació.

La Unitat de Mobilitat consultarà la formació lingüística acreditada en la Universitat d'Alacant de l'alumnat que sol·licite la participació en qualsevol programa de mobilitat per a comprovar si compleix amb els requisits exigits per les universitats de destinació seleccionades.

L'alumnat interessat en programes de mobilitat haurà de comprovar els assoliments obtinguts en matèria lingüística que apareixen en UACloud > Expedient Acadèmic > Acreditació i capacitació docent en llengüesi, si escau, sol·licitar l'acreditació d'aquells que no estiguen arreplegats en el seu perfil lingüístic seguint el procediment establit pel Servei de Llengües i Cultura (Pla d'Acreditació i Capacitació Docent en Llengües).

• Criteris de selecció: la selecció dels candidats la realitza l'Oficina de Mobilitat atenent als següents criteris:
      1. Expedient del/l'estudiant (màxim 10 punts)
      2. Coneixement de l'idioma (màxim 6 punts)
      3. Puntuació de la Facultat de Filosofia i Lletres (màxim 2 punts):
        1. Nombre de crèdits superats:
          • Fins a 90 crèdits: 1,2 punts
          • Més de 90 crèdits: 0,5 punts
        2. Destinació segons les llengües:
          • Llengua B: 0,8 punts
          • Llengua C: 0,5 punts
          • Llengua D: 0,2 punts
  • Global (No Europea)
  • Beques Iberoamèrica Santander: Per a poder participar serà requisit imprescindible haber obtingut una plaça definitiva en la convocatòria ordinària de Mobilitat No Europea.

Mobilitat Nacional

Facultat de Filosofia i Lletres Oficina de mobilitat