Dones en la història, la recerca, la literatura...

Al llarg de la nostra història -la passada i la present- hi ha hagut i hi ha dones a les quals li devem el fet que avui puguem parlar d'IGUALTAT  en molts dels àmbits que afecten a la vida universitària del professorat, de l'alumne i del personal d'administració i serveis. Per açò, és just i merescut que se'ls dedique un apartat en aquesta web que ens ajude a saber qui han sigut i són, a conèixer què ens han llegat i ens estan llegant, i, si és possible, a arreplegar el seu testimoni. Serveixen com a exemple les següents pàgines:

Autora: Sandra Ferrer

Autoria: Rtve.es A la carta

Recopilació de biografies de dones representatives i influents en la història i els drets de les dones

Autores: Carmen Castro i Montserrat Vilar

Autoria: Ministeri d'Educació, Govern d'Espanya