Màster Arqueologia : Informació sobre el curs 2020-2021

Informació sobre la impartició del Màster Arqueologia Professional i Gestió Integral del Patrimoni en el curs 2020-2021

Per la situació excepcional i l'obligació d'adoptar mesures de precaució sanitària està és la planificació per al curs 2020-2021:

• Les classes teòriques i seminaris s'impartiran en modalitat en línia sincrònica
  • Les pràctiques de laboratori i problemes s'impartiran en modalitat dual, en línea i presencial, sempre que les mesures sanitàries així ho permeten. En aquestes modalitats es treballarà en grups reduïts i es vehicularan els mitjans necessaris per a assegurar el distanciament social, així com les mesures higièniques que s'establisquen. En cas que les autoritats sanitàries i acadèmiques prohibisquen la docència presencial, s'han dissenyat mitjans alternatius perquè els estudiants puguen aconseguir els continguts i competències establits en la guia docent mitjançant la docència virtual.
  • Les eixides de camp tindran un caràcter presencial, sempre en espais a l'aire lliure i/o que permeten el distanciament social. En cas que les autoritats sanitàries i acadèmiques ho prohibisquen o desaconsellen, s'han dissenyat mitjans alternatius perquè els estudiants puguen aconseguir els continguts i competències establits en la guia docent mitjançant la docència virtual.
  • Les pràctiques d'informàtica es desenvoluparan en modalitat en línia, combinant la docència virtual sincrònica i asincrònica.