Màster en Anglès i Espanyol per a Finalitats Específiques

El Màster universitari en Inglés i Español per a finalitats Específiques per la Universitat d'Alacant , promogut per l'Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA), és un màster amb orientació acadèmica i investigadora, i un dels períodes formatius del Programa de Doctorat en Estudis de Filologia Anglesa . Les dues orientacions, l'acadèmica i la investigadora, que conflueixen en aquest Màster fan que el perfil general: anglès i espanyol per a finalitats específiques es concrete en dos perfils d'especialització del títol:

• Alta especialització acadèmica en anglès i espanyol per a finalitats específiques.
  • Iniciació en la recerca interdisciplinària en el camp de les llengües d'especialitat, i.i . anglès i espanyol per a finalitats específiques.

Els tres objectius generals del títol són els que s'especifiquen a continuació:

• Adquirir una alta especialització acadèmica en la disciplina lingüística de l'anglès per a finalitats específiques (IFE)
  • Adquirir una alta especialització acadèmica en la disciplina lingüística de l'espanyol per a finalitats específiques (EFE)
  • Aprendre les teories, els models lingüístics, els mètodes i dissenys, i les tècniques d'anàlisi qualitativa i quantitatiu de dades necessàries per a desenvolupar la recerca en el camp de la lingüística aplicada a les llengües d'especialitat (IFE i EFE).

Pla d'estudis (estructura, accés, nombre de places, objectius, competències, etc.)

Pla d'estudis (BOE) ; Correcció d'errors

Fullet informatiu