Màster en Assessorament Lingüístic i Cultura Literària

Reproducir

(Universitat d'Alacant, Universitat de València-Estudi General i l'Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana)

Aquest Màster s'organitza en tres blocs de 30 crèdits ECTS cadascun distribuïts en tres semestres. Complementa, principalment, el títol de Grau en Filologia Catalana que ofereixen la UA i la UV amb l'objectiu de proporcionar una oferta acadèmica del màxim nivell.

Aquest Màster respon a la necessitat d'oferir una formació avançada de caràcter especialitzat orientada a:

1) L'especialització professional, amb dues opcions:

a) La formació avançada dels titulats en Filologia Catalana (o altres estudis afins) que orienten la seua activitat professional a l'ensenyament dins d'un context plurilingüe i multicultural.

b) L'especialització professional dins de l'àmbit de l'administració pública, dels mitjans de comunicació i de les indústries de la llengua i de la cultura en general, especialment en el camp editorial (tècnics lingüístics, traductors, assessors, redactors-correctors, tasques d'edició, crítics literaris, etc.)

2) La iniciació investigadora en l'àmbit dels estudis de Filologia Catalana, ja que el màster constitueix la fase de formació dels Programes de Doctorat Llengua, Literatura i Cultura i les seues Aplicacions al Context Valencià, de la Universitat de València, i Filologia Catalana, de la Universitat d'Alacant.

Aquest Màster constitueix l'única oferta d'estudis de Postgrau de l'àrea de coneixement de Filologia Catalana en l'àmbit territorial del País Valencià.

Pla d'estudis

Pla d'estudis (BOE)

Informació general sobre les assignatures (programes, grups, etc.)

Reglament del Treball Fi de Màster

Fullet informatiu