Màster en Història de l'Europa Contemporània: Identitats i Integració

Reproducir

El Màster Universitari en HISTÒRIA DE L'EUROPA CONTEMPORÀNIA: IDENTITATS I INTEGRACIÓ aborda des de diferents perspectives la història contemporània d'Europa i de la integració europea. El pla d'estudis, adaptat a les exigències de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), combina matèries que permeten analitzar aquest procés des d'una òptica multidisciplinària i comparada: històrica, política, econòmica, social i cultural.

A més de proporcionar una formació acadèmica avançada, aquest Màster introdueix l'alumnat en les tècniques i mètodes d'investigació en Història Contemporània i contribuirà a la formació de futurs doctors en aquesta matèria.

Aquest Màster, que consta d'un total de 60 crèdits ECTS, repartits en cinc mòduls que agrupen catorze assignatures obligatòries (48 crèdits) i el Treball Fi de Màster (12 crèdits), està orientat per a adquirir les següents competències:

Analitzar, interpretar i explicar la Història Contemporània d'Europa des de diferents perspectives, entesa com un procés complex i dinàmic i relacionant els problemes de la societat europea actual amb el passat immediat.

Adquirir coneixements sobre els conceptes, categories i teories més rellevants de les diferents branques de la investigació en Història Contemporània d'Europa i el maneig dels instruments metodològics i tècnics propis de la investigació historiogràfica.

Utilitzar els recursos, tècniques informàtiques, fonts i documentació relacionats amb la investigació en Història Contemporània d'Europa.

Adquirir un coneixement rellevant dels continguts de la història europea contemporània i del procés d'integració comunitària.

Pla d'estudis (estructura, accés, nombre de places, objectius, competències, etc.)

Pla d'estudis (BOE)

Informació general sobre les assignatures (programes, grups, etc.)

Reglament del Treball Fi de Màster

Fullet informatiu

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464