Màster en Història de l'Europa Contemporània: Identitats i Integració

Reproducir

El Màster Universitari en HISTÒRIA DE L'EUROPA CONTEMPORÀNIA: IDENTITATS I INTEGRACIÓ aborda des de diferents perspectives la història contemporània d'Europa i de la integració europea. El pla d'estudis combina matèries que permeten analitzar aquest procés des d'una òptica multidisciplinària i comparada: històrica, política, econòmica, social i cultural.

A més de proporcionar una formació acadèmica avançada, aquest Màster introdueix l'alumnat en les tècniques i mètodes d'investigació en Història Contemporània i prepararà per a desenvolupar el doctorat en aquesta matèria.

Aquest Màster, que consta d'un total de 60 crèdits ECTS, repartits en cinc mòduls que agrupen catorze assignatures obligatòries (48 crèdits) i el Treball Fi de Màster (12 crèdits), està orientat per a adquirir les següents competències:

Analitzar, interpretar i explicar la Història Contemporània d'Europa des de diferents perspectives, entesa com un procés complex i dinàmic i relacionant els problemes de la societat europea actual amb el passat immediat.

Adquirir coneixements sobre els conceptes, categories i teories més rellevants de les diferents branques de la investigació en Història Contemporània d'Europa i el maneig dels instruments metodològics i tècnics propis de la investigació historiogràfica.

Utilitzar els recursos, tècniques informàtiques, fonts i documentació relacionats amb la investigació en Història Contemporània d'Europa.

Adquirir un coneixement rellevant dels continguts de la història europea contemporània i del procés d'integració comunitària.

"Informació sobre la impartició del Màster en el curs 2020-2021"

Descobreix què pensen del Màster els nostres egressat i egressades