Màster en Història del Món Mediterrani i les seues Regions. De la Prehistòria a l'Edat Mitjana.

Reconèixer la identitat mediterrània significa explorar la diversitat cultural de la societat europea. Partim de l'objectiu de trobar mecanismes a favor de la integració, del respecte a la diversitat i de la cohesió dins del territori mediterrani i europeu. En aquest sentit, el màster pot aportar a l'alumnat la formació investigadora necessària per a identificar els fonaments i estructures soci-econòmiques, polítiques i culturals heretats de la Prehistòria, l'Antiguitat i l'Edat Mitjana, amb la finalitat de sotmetre'ls a la corresponent anàlisi històrica.

La formació de l'estudiant se centrarà en l'examen d'aquests períodes històrics per a adquirir les tècniques de recerca que ho capaciten per al desenvolupament de recerques especialitzades. El màster aposta, per tant, per la formació interdisciplinària de l'alumnat amb l'horitzó d'una preparació cap a una carrera investigadora.

L'orientació i metodologia docent del màster, docència semipresencial és adequada per a l'estudiant de la Universitat d'Alacant, atractiu també per a estudiants originaris d'altres universitats espanyoles, amb l'objectiu d'orientar la seua carrera investigadora cap als processos històrics en el món mediterrani. A més, el caràcter internacional i especialitzat que adopta el Màster suscitarà interès a estudiants internacionals.

Es pretén augmentar les competències i complementar els coneixements adquirits durant els estudis de grau, amb l'objectiu que es preparen per a l'accés a estudis de doctorat i facilitar la definició de la seua línia concreta de recerca.

Fullet informatiu

Pla d'estudis (estructura, accés, nombre de places, objectius, competències, etc)

Pla d'estudi (BOE)

Concurs per a la realització del logotip del Màster en Història del món Mediterrani i les seues Regions. De la Prehistòria a l'Edat Mitjana