Pràctiques externes Grau en Estudis Francesos

El mòdul de pràctiques és optatiu i es materialitza en el pla d'estudis a través de l'assignatura 30598 Pràctiques externes, de 6 crèdits equivalents a 150 hores, de les quals 120 hores són pràctiques en l'empresa, i la resta són per a l'elaboració de la  memòria, reunió d'informació i orientació i tutories. (Veure Pla d'aprenentatge de la Fitxa de l'assignatura)

Vols saber-ne més?

Responsables de les pràctiques

Maria Isabel Corbi Sáez (maribel.corbi@ua.es)

Christine Verna Haize (verna@ua.es)

Oferta de práctiques

Si desitges cursar l'assignatura de Pràctiques externes has de buscar una empresa/institució per a realitzar les pràctiques. Aquest procés et servirà de "entrenament" per a la busca real d'ocupació. Per a trobar una empresa/institución on realitzar les teues pràctiques tens diverses possibilitats per a la búsqueda real d'ocupació.

Per a trobar una empresa/institución on realitzar les teues pràctiques tens diverses possibilitats:

- Mitjançant les ofertes de pràctiques de les empreses/institucions que en aquest curs acadèmic acceptades per la Facultat. Que es podran veure a través de l'UA Cloud/Pràctiques en empreses.

- Llistat de empreses/institucions amb les que la Facultat té conveni per a realitzar pràctiques externes.

- Proposar una empresa/institució que no es trobe en aquesta llista i que s'ajuste a les condicions del programa de pràctiques de la Facultat. Perquè hi pugues realitzar les pràctiques s'haurà de formalitzar un conveni UA-Empresa; hauràs d'emplenar el Formulari per l'alta d'empresa i proposta de pràctiques (https://web.ua.es/va/centro-empleo/zona-empresa/quiero-oferir-practiques/vull-oferir-practiques.html).

Una vegada seleccionada l'empresa del teu interès i abans de posar-te en contacte amb l'empresa és imprescindible l'assessorament per part del teu tutor o tutora de pràctiques.

El contacte amb l'empresa/institució per a sol·licitar plaça serà on-line, amb el correu electrónic de la UA (.......@alu.ua.es) a través d'una carta de presentació i adjuntant el teu currículum vitae i la fitxa informativa del teu expedient acadèmic que et pots descarregar en UACloud  Després, si l'empresa ho considera oportú, podràs concretar una entrevista  i gestionar les condicions de la teua pràctica (període, horari, funcions i activitats a desenvolupar, si et concedeixen ajuda econòmica o no, etc)

Encara que et correspon la recerca activa de la pràctica, pots demanar consell i orientació als coordinadors o a les coordinadores de pràctiques de la teua titulació.

Llista d'empreses i Institucions (clica per a desplegar)

ENTITAT ADREÇA LOCALITAT
AJUNTAMENT D'ALACANT/ REGIDORIA DE COOPERACIÓ CARRER BARÓ DE FINESTRAT 21   03001 ESPANYA
AJUNTAMENT DE CARAVACA DE LA CRUZ PLAÇA DE L'ARC, Nº 1