Pràctiques externes Grau en Humanitats

El mòdul de pràctiques és optatiu i es materialitza en el pla d'estudis a través de l'assignatura 29098 Pràctiques externes , de 6 crèdits equivalents a 150 hores , de les quals 120 hores són pràctiques presencials a l'empresa, i la resta són per a la elaboració de la memòria, reunió d'informació i orientació, tutories, etc. (Veure Pla d'aprenentatge de la fitxa de l'assignatura )

Vols saber més?

Responsable de l'assignatura

Pedro Paya López (Pedro.Paya@ua.es)

Antonio de Murcia Conesa (antonio.demurcia@ua.es)

Oferta de pràctiques

Si desitges cursar l'assignatura de Pràctiques externes has de cercar una empresa/institució per a realitzar les pràctiques. Aquest procés et servirà de "entrenament" per a la recerca real d'ocupació.

Per a trobar una empresa/institució on realitzar les  teues pràctiques tens aquestes possibilitats:

- Mitjançant les ofertes de pràctiques de les empreses/institucions que en aquest curs acadèmic acceptades per la Facultat. Que es podran veure a través de l'UA Cloud/Pràctiques en empreses.

- Llista d'empreses/institucions amb les quals la Facultat te conveni per a la realització de  pràctiques externes.

- Proposar una empresa/institució que no es trobe en aquesta llista i que s'ajuste a les condicions del programa de pràctiques de la Facultat. Perquè hi pugues realitzar les pràctiques s'haurà de formalitzar un conveni UA-Empresa; hauràs d'emplenar el Formulari per l'alta d'empresa i proposta de pràctiques (https://web.ua.es/va/centro-empleo/zona-empresa/quiero-oferir-practiques/vull-oferir-practiques.html).

Una vegada seleccionada l'empresa del teu interès i abans de posar-te en contacte amb l'empresa és imprescindible l'assessorament per part del teu tutor o tutora de pràctiques.

El contacte amb l'empresa/institució per a sol·licitar plaça serà on-line, amb el correu electrónic de la UA (.......@alu.ua.es) a través d'una carta de presentació i adjuntant el teu currículum vitae i la fitxa informativa del teu expedient acadèmic que et pots descarregar en UACloud  Després, si l'empresa ho considera oportú, podràs concretar una entrevista  i gestionar les condicions de la teua pràctica (període, horari, funcions i activitats a desenvolupar, si et concedeixen ajuda econòmica o no, etc...)

Encara que et correspon la recerca activa de la pràctica, pots demanar consell i orientació als o els coordinadors de pràctiques de la teua titulació.

Llista d'empreses i Institucions (clica per a desplegar)

EMPRESA I INSTITUCIÓ ADREÇA MUNICIPI
ACTIVA SELECCIÓ ETT, SL/ACTIVA SELECCIÓ ETT, SL (ALACANT) CARRER DATO IRADIER, NUM 23, PISO 25 03006

Alacant/Alicante Alacant/Alicante