Màster Oficial en Planificació i Gestió de Riscos Naturals

Pràctiques del Màster Oficial en Planificació i Gestió de Riscos Naturals

El mòdul de pràctiques és obligatori i es materialitza en el pla d'estudis a través de l'assignatura 38815 Pràctiques en organismes públics i en empreses, de 3 crèdits equivalents a 75 hores, de les quals 67,5 hores són pràctiques presencials en l'empresa, i la resta estan destinades a l'elaboració de la memòria, reunió d'informació i orientació, tutories,etc. (Veure Pla d'aprenentatge en la fitxa de l'assignatura)

Responsable de l'assignatura

Antonio Prieto Cerdán (a.prieto@ua.es)

Oferta de pràctiques

Si desitges cursar l'assignatura de Pràctiques externes has de consultar amb la tutora o tutor acadèmic perquè t'assessore.

Hauràs de seleccionar una empresa/institució en la qual realitzar les pràctiques

Tens diverses possibilitats:

- Mitjançant les ofertes de pràctiques de les empreses/institucions que en aquest curs acadèmic acceptades per la Facultat. Que es podran veure a través de l'UA Cloud/Pràctiques en empreses.

- Llistat d'empreses/institucions amb les quals la Facultat té conveni per a realitzar pràctiques externes.

- Proponnos una empresa/institució que no aparega en aqueix llistat i que s'ajuste a les condicions del programa de pràctiques de la Facultat. Perquè pugues realitzar allí les pràctiques hauràs d'emplenar el Formulari per l'alta d'empresa i proposta de pràctiques (https://web.ua.es/va/centro-empleo/zona-empresa/quiero-oferir-practiques/vull-oferir-practiques.html).

El contacte amb l'empresa/institució per a sol·licitar plaça serà on-line, des del teu e-mail de la UA (.......@alu.ua.es) a través d'una carta de presentació i adjuntant el teu currículum vitae i la fitxa informativa del teu expedient acadèmic que et pots descarregar d'UACloud Posteriorment, si l'empresa ho considera oportú, podràs concretar una entrevista i gestionar les condicions de la teua pràctica (període, horari, funcions i activitats a desenvolupar, si concedeix ajuda econòmica o no, etc...)

Convenis de pràctiques vigents

AJUNTAMENT DE MONFORTE DEL CID: REGIDORIA D'AGRICULTURA

AJUNTAMENT DE MUTXAMEL: REGIDORIA DE MEDI AMBIENT

AJUNTAMENT DE NOVELDA: REGIDORIA DE MEDI AMBIENT

AJUNTAMENT D'ORIOLA: REGIDORIA DE URBANISME, REGIDORIA DE MEDI AMBIENT; ÀREA DE MANTENIMENT I INFRAESTRUCTURES; SERVEI DE PROTECCIÓ CIVIL I EMERGÈNCIES

AJUNTAMENT DE PETRER: DPTO. MEDI AMBIENT

AJUNTAMENT DE ROJALES: REGIDORIA DE MEDI AMBIENT

AJUNTAMENT DE SANT JOAN D'ALACANT /URBANISME I MEDI AMBIENT

AJUNTAMENT DE SELLA

AJUNTAMENT DE TORREVELLA

ÁNGEL TOMÁS LLORET MAURI

CONSELLERIA D'AGRICULTURA, MEDI AMBIENT, CANVI CLIMÀTIC I DESENVOLUPAMENT RURAL:

- ESPAIS NATURALS PROTEGITS: PLANIFICACIÓ I GESTIÓ AMBIENTAL, EDUCACIÓ AMBIENTAL, CARTOGRAFIA, SIG.

- SERVEI TERRITORIAL DE URBANISME: ORDENACIÓ DEL TERRITORI, PAISATGE, CARTOGRAFIA, SIG

AGÈNCIA VALENCIANA DE SEGURETAT I RESPOSTA Als EMERGÈNCIES: SEU L'Eliana (VALÈNCIA)

AYUNTAMIENTO DE ALMANSA

COTA AMBIENTAL, S.L.: ORDENACIÓ DEL TERRITORI, GESTIÓ DEL MITJÀ AMBIENTAL, PAISATGE, CARTOGRAFIA I SIG.

DIPUTACIÓ PROVINCIAL D'ALACANT:

- AREA DE FOMENT

- AREA DE MEDI AMBIENT

DOMINGO PÉREZ HERRERA

GEOLAB COOP. VAL. Ltda.

FUNDACIÓ DE LA COMUNITAT VALENCIANA VICTORIA LAPORTA CARBONELL /FINCA BUIXCARRÓ

INSTITUT CARTOGRÀFIC VALENCIÀ

PRIME TV ALICANTINA, S.L. (INFORMACION TV): INFORMACIÓ METEOROLÒGICA (ANÀLISI, REPORTATGES, PRESENTACIÓ DE PROGRAMES)

PROENHEC CONSULTORÍA ESTRATÉGICA S.L.

AREA CUATRE, S.L. – ALACANTI TV: : INFORMACIÓ METEOROLÒGICA (ANÀLISI, REPORTATGES, PRESENTACIÓ DE PROGRAMES)

UNIVERSITAT D'ALACANT /INSTITUT INTERUNIVERSITARI DE GEOGRAFIA (SIG): LABORATORI DE GEOMÁTICA

UNIVERSITAT D'ALACANT/INSTITUT INTERUNIVERSITARI DE GEOGRAFIA (SIG): LABORATORI DE CLIMATOLOGIA

UNIVERSITAT D'ALACANT/ESTACIÓ BIOLÒGICA DE TORRENTS, P.np FONT ROJA