Facultat de Filosofia i Lletres. Oficina de pràctiques

Pràctiques externes Grau en Estudis Francesos

El mòdul de pràctiques és optatiu i es materialitza en el pla d'estudis a través de l'assignatura 30598 Pràctiques externes, de 6 crèdits equivalents a 150 hores, de les quals 120 hores són pràctiques en l'empresa, i la resta són per a l'elaboració de la  memòria, reunió d'informació i orientació i tutories.

Vols saber-ne més?

Responsables de les pràctiques

Montserrat Planelles (montserrat.planelles@ua.es)

Oferta de pràctiques

Si desitges cursar l'assignatura de Pràctiques externes has de buscar una empresa/institució per a realitzar les pràctiques. Aquest procés et servirà de "entrenament" per a la recerca real d'ocupació.

Per a trobar una empresa/institució on realitzar les teues pràctiques tens diverses possibilitats:

• Mitjançant les ofertes de pràctiques de les empreses/institucions que en aquest curs acadèmic han sigut acceptades per la Facultat i que es podran veure a través d'UACloud/Pràctiques en empreses.
  • Llistat d'empreses i institucions amb les quals la Facultat té conveni per a realitzar pràctiques externes.
  • Proposa'ns una empresa/institució que no aparega en eixe llistat i que s'ajuste a les condicions del programa de pràctiques de la Facultat. Perquè pugues realitzar allí les pràctiques hauràs d'emplenar el Formulari per l'alta d'empresa i proposta de pràctiques. Més informació per a les empreses/institucions seguint aquest enllaç.

Una vegada seleccionada l'empresa del teu interès i abans de posar-te en contacte amb l'empresa és imprescindible l'assessorament per part de la teua tutora o del teu tutor de pràctiques.

El contacte amb l'empresa/institució per a sol·licitar plaça serà on-line, des del teu e-mail de la UA (.......@alu.ua.es) a través d'una carta de presentació i adjuntant el teu currículum vitae i la fitxa informativa del teu expedient acadèmic, que et pots descarregar d'UACloud. Posteriorment, si l'empresa ho considera oportú, podràs concretar una entrevista i gestionar les condicions de la teua pràctica (període, horari, funcions i activitats a desenvolupar, si concedeix ajuda econòmica o no, etc...).

Encara que et correspon la recerca activa de la pràctica, pots demanar consell i orientació al Coordinador o a la Coordinadora de pràctiques de la teua titulació.

Llistat d'Empreses i Institucions