Facultat de Filosofia i Lletres. Oficina de pràctiques

PRÀCTIQUES EXTERNES MÀSTER EN TURISME CULTURAL

El mòdul de pràctiques és obligatori i es materialitza en el pla d'estudis a través de l'assignatura 48920 - PRÀCTIQUES EXTERNES, de 9 crèdits equivalents a 225 hores, de les quals 205 hores són pràctiques presencials en l'empresa, i la resta estan destinades a l'elaboració de la memòria, reunió d'informació i orientació, tutories, etc.

¿Vols saber més?

RESPONSABLE DE LA ASIGNATURA

María del Rosario Navalón García (r.navalon@ua.es)

OFERTA DE PRÀCTIQUES

Si desitges cursar l'assignatura de Pràctiques externes has de consultar amb la tutora o el tutor acadèmic perquè t'assessore.

Hauràs de seleccionar una empresa/institució en la qual realitzar les pràctiques. Per a això, tens diverses possibilitats:

• Mitjançant les ofertes de pràctiques de les empreses/institucions que en aquest curs acadèmic han sigut acceptades per la Facultat i que es podran veure a través d'UACloud/Pràctiques en empreses.
  • Llistat d'empreses/institucions amb les quals la Facultat té conveni per a realitzar pràctiques externes.
  • Proposa'ns una empresa/institució que no aparega en aqueix llistat i que s'ajuste a les condicions del programa de pràctiques de la Facultat. Perquè pugues realitzar allí les pràctiques haurem de formalitzar un conveni UA-Empresa; per a això necessitem que emplenes el Formulari per a alta d'empresa i proposta de pràctiques. Més informació per a les empreses/institucions seguint aquest enllaç.

El contacte amb l'empresa/institució per a sol·licitar plaça serà on-line, des del teu e-mail de la UA (.......@alu.ua.es) a través d'una carta de presentació i adjuntant el teu curriculum vitae i la fitxa informativa del teu expedient acadèmic, que et pots descarregar d'UACloud. Posteriorment, si l'empresa ho considera oportú, podràs concretar una entrevista  i gestionar les condicions de la teua pràctica (període, horari, funcions i activitats a desenvolupar, si concedeix ajuda econòmica o no, etc...).