Facultat de Filosofia i Lletres. Oficina de pràctiques

Pràctiques externes Màster Universitari en Arqueologia Professional i Gestió Integral del Patrimoni

El mòdul de pràctiques és obligatori i es materialitza en el pla d'estudis a través de l'assignatura 39804-PRÁCTICUM, de 6 crèdits equivalents a 150 hores distribuïdes de la següent manera: 120 hores presencials a l'empresa/institució, 20 hores per a l'elaboració de la memòria i 10 hores per a tutories individuals.

Vols saber-ne més?

Responsable de l'assignatura

Gabriel García Atienzar (g.garcia@ua.es)

Oferta de pràctiques

Si desitges cursar l'assignatura de Pràctiques externes has de consultar amb la tutora o el tutor acadèmic perquè t'assessore.

Hauràs de seleccionar una empresa/institució en la qual realitzar les pràctiques. Per a això, tens diverses possibilitats:

• Mitjançant les ofertes de pràctiques de les empreses/institucions que en aquest curs acadèmic han sigut acceptades per la Facultat i que es podran veure a través d'UACloud/Pràctiques en empreses.
  • Llistat d'empreses i institucions amb les quals la Facultat té conveni per a realitzar pràctiques externes.
  • Proposa'ns una empresa/institució que no aparega en eixe llistat i que s'ajuste a les condicions del programa de pràctiques de la Facultat. Perquè pugues realitzar allí les pràctiques hauràs d'emplenar el Formulari per l'alta d'empresa i proposta de pràctiques. Més informació per a les empreses/institucions seguint aquest enllaç.

El contacte amb l'empresa/institució per a sol·licitar plaça serà on-line, des del teu e-mail de la UA (.......@alu.ua.es) a través d'una carta de presentació i adjuntant el teu currículum vitae i la fitxa informativa del teu expedient acadèmic, que et pots descarregar d'UACloud. Posteriorment, si l'empresa ho considera oportú, podràs concretar una entrevista i gestionar les condicions de la teua pràctica (període, horari, funcions i activitats a desenvolupar, si concedeix ajuda econòmica o no, etc...).

Empreses i Institucions on pots realitzar les Pràctiques externes

¿En quines empreses i institucions puc realitzar pràctiques externes curriculars?

Ací tens una relació d'empreses i intituciones col·laboradores on pots realitzar les teues pràctiques.

Jaciments i projectes arqueològics:

Villena (Alacant)

Carretera CV-855 km 2

Elx (Alacant)

web.alcudia@ua.es

San Fulgencio (Alacant)

• Jaciment Arqueològic de Terlinques

Villena (Alacant)

N-301

Hellín (Albacete)

Camporrobles (València)

Giano dell Umbria

Perugia (Italia)

Carretera de Palma del Río, km. 5,5.

14071 Córdoba

Tel. 957355507- 957355506

madinatalzahra.ccul@juntadeandalucia.es

Penyal d'Ifach