Saltar apartados

Oficina en línia

Hi ha molts tràmits que pots solucionar sense necessitat de desplaçar-te a la Secretaria de la Facultat

Des del teu UACloud pots realitzar els següents tràmits

Modificació de dades personals

 

  • Canvi de correu electrònic personal diferent del de la UA (ho necessitaràs per a recuperar la teua clau en cas d'oblit)
  • Fotografia
  • Telèfon
  • Domicili familiar
  • Domicili destinat a la recepció de notificacions

 

Gestió de matrícula

 

Matrícula

  • Consultar el termini de matrícula
  • Iniciar / modificar matrícula
  • Obtenir justificant de matrícula
  • Incloure les dades bancàries per a domiciliació de pagaments

 

Consultar els teus expedients acadèmics

 

Expedient acadèmic

  • Obtenir una fitxa informativa, es tracta d'un document gratuït que no compta amb   la validesa d'un certificat acadèmic
  • Consultar les teues qualificacions
  • Realitzar diferents tràmits relacionats amb el teu expedient
  • Obtenir un certificat acadèmic

 

Signar l'acord de pràctiques


Pràctiques en empresa

 

 

  • Comunicar-te amb els teus tutors tant de la UA com de l'empresa a través del sistema de missatges d'UACloud
  • Sol·licitar un certificat de les pràctiques realitzades, aquest certificat és gratuït

 

 

Programes de mobilitat (SICUE / ERASMUS / NO EUROPEA)

 

Programes de mobilitat

 

  • Sol·licitar participar en programes de mobilitat
  • Emplenar el teu Learning Agreement i imprimir-lo amb la signatura del teu coordinador

 

 

Adaptació curricular

 

Recolze estudiants

 

 

  • Sol·licitar adaptació curricular

 

 

I-administració


 

  • Realitzar sol·licituds per a diversos procediments
  • Sol·licitar certificat acadèmic complet o resumit, certificat de matrícula (és gratuït i serveix per a la renovació del carnet de família nombrosa), certificat de pràctiques externes (gratuït)
  • Sol·licitar títols
  • Sol·licitar la devolució de taxes (disponible pròximament)
  • Acreditació de competències de llengües
  • Avaluació curricular mitjançant compensació de qualificacions
  • Sol·licitud del títol universitari
  • Trasllat d'expedient

 

 

*Si tens algun dubte o es tracta d'un tràmit  no disponible en el teu UACloud (anul·lació i modificació de matrícula, sol·licitud de reconeixement de crèdits), no és necessari que et desplaces a la secretaria, pots utilitzar aquest formulari de peticions o consultes a la secretaria, Et respondrem en el teu correu institucional de la UA.

En cas que no recordes o no disposes d'accés a UACloud, hauràs d'utilitzar aquest formulari, adjuntant en la teua sol·licitud una fotocòpia del teu DNI i un escrit signat en el qual autoritzes a la Secretaria administrativa a realitzar expressament  la gestió / tràmit que sol·licites. Rebràs la resposta a l'adreça de correu amb la qual faces el formulari.

 

 

 

Facultat de Filosofia i Lletres Secretaria Administrativa


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)
A/e: facu.lletres@ua.es

Tel: (+34) 96 590 3448

Fax: (+34) 96 590 3449

Twitter: https://twitter.com/LletresUA

Facebook: https://www.facebook.com/lletresua

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464