Facultat de Filosofia i Lletres. Secretària Administrativa

Legalització de programes i plans d'estudi que han de sutir efecte a l'estranger

La legalització de documents oficials originals que han de fer efecte a l'estranger és un procés convingut amb caràcter internacional, que requereix prèviament el reconeixement de signatures per part de les corresponents autoritats espanyoles. És aquest un requisit imprescindible per a legalitzacions en el Consolat del país destinatari.

Per a realitzar aquest tràmit és necessari que presentes en la Secretaria de la Facultat el pla d'estudis i els programes de les assignatures superades i que vas cursar en aquest Centre (*) enquadernats, tenint en compte les següents pautes:

• La primera pàgina del tom ha de ser aquesta plantilla de certificat, en la qual no has d'emplenar cap apartat.
  • A continuació, hauràs d'incloure el  BOE del pla d'estudis que pots descarregar-te des de la pàgina web de la Facultat.
  • Finalment, han d'incorporar-se els programes de les assignatures ordenats pel curs acadèmic en el qual vas superar l'assignatura. Recomanem que els programes s'imprimisquen a doble cara. Com obtenir els programes de les assignatures.

Si s'han cursat dos plans d'estudi diferents, has de presentar un tom per cada pla d'estudis. Per exemple, un tom amb el pla d'estudis 1994 i les assignatures d'aqueix pla, i un altre tom amb el pla d'estudis 2000 i les assignatures d'aqueix pla.

En la Secretaria es procedirà a segellar i numerar totes les pàgines i a emplenar la certificació donant fe de la veracitat de la informació, tenint en compte les instruccions del Ministeri d'Educació.

En el termini de dos dies hàbils podràs arreplegar el tom certificat. Hauràs d'identificar-te amb el DNI/passaport/NIE o autoritzar una altra persona perquè realitze el tràmit

(*) No s'inclouran programes de cursos de mobilitat, assignatures que apareguen en el teu expedient com reconegudes, adaptades o convalidades, cursos de lliure configuració, etc

Avís: per a la legalització el certificat electrònic no és vàlid. Has de sol·licitar un certificat a la Secretaria (Com sol·licitar un certificat acadèmic)