Facultat de Filosofia i Lletres. Secretària Administrativa

Programes de les assignatures cursades: com obtenir-los

Com puc aconseguir els programes de les assignatures que he cursat?

A través de la pàgina web:

• Els programes de les assignatures es publiquen cada any acadèmic en la fitxa de les assignatures que podràs trobar en la web de la UA. Per a obtenir-los has de seguir els següents passos:
    • Des de la pàgina de la Universitat, pestanya estudis, tria el teu pla d'estudis i localitza l'assignatura que t'interesse.
    • En la fitxa de l'assignatura, tria en el desplegable l'any acadèmic en què vas aprovar l'assignatura.
    • Selecciona l'idioma (per a tramitar la legalització, han d'estar en castellà).
    • Per a descarregar l'arxiu pdf corresponent clica en la icona de la part superior dreta: "versió pdf per a convalidació" (en el cas d'una assignatura de llicenciatura o diplomatura) o l'enllaç "programa per a imprimir" en el menú de la columna esquerra (en el cas d'estudis de grau i màsters).
    • En el cas que els apartats de continguts i objectius estiguen emplenats, imprimeix-te el programa. En cas contrari, si faltara alguna dada, hauràs d'acudir al Departament responsable de l'assignatura perquè et proporcione el programa complet amb el segell del Departament.

Utilitza el cercador d'assignatures i segueix els mateixos passos que en l'apartat anterior.

Si el programa pertany a un pla d'estudis extingit o no està publicat en la web l'any acadèmic que t'interessa, hauràs de dirigir-te al Departament responsable de l'assignatura perquè t'el proporcione amb el segell del Departament.

Casos especials:

• Si has cursat alguna assignatura de "Cursos de mobilitat" perquè has participat en un Programa de mobilitat, hauràs d'aportar el programa de l'assignatura segellat per la Universitat on vas cursar l'origen d'aquesta assignatura. Igualment, hauràs d'adjuntar el contracte d'aprenentatge.
  • Si has cursat l'assignatura "Pràctiques externes", hauràs d'aportar l'annex de pràctiques.